Klantportaal

Klantportaal

Regel het via uw persoonlijke digitale klantportaal

Regel het via uw eigen digitale klantportaal

Bij Cordaan Thuisdiensten maken we het u graag zo eenvoudig mogelijk. Daarom heeft u bij ons een eigen digitaal klantportaal. Steeds meer zaken kunt u via internet regelen. De bank, afspraken met de gemeente of de kapper, een reservering bij een restaurant. En nu dus ook de dienstverlening van Cordaan Thuisdiensten. Online iets regelen of opzoeken gaat snel en eenvoudig. En via internet kan het 24 uur per dag, zeven dagen per week.

Bea leest een tijdschrift

Wat is het klantportaal?

Ons klantportaal is een website. Via het portaal kunt u:

  • uw afwezigheid doorgeven (zowel voor kortere als langere tijd)
  • de planning bekijken: wanneer komt mijn huishoudelijke hulp ook alweer?
  • uw persoonlijke gegevens wijzigen
  • de gegevens van uw contactpersonen wijzigen 
  • contact opnemen met Cordaan Thuisdiensten

U kunt het klantportaal gebruiken waar en wanneer u maar wilt. Hierdoor heeft u op elk gewenst moment inzicht in uw geplande hulpmomenten. Ook bent u minder afhankelijk van telefonisch contact met onze servicedesk. U heeft eerder een gepast antwoord.

Handleiding klantportaal

Voor snelle toegang

Met korte instructies snel werken met het klantportaal? Lees dan deze handleiding. 

Uitgebreide handleiding

Hier vindt u uitgebreidere instructies voor het klantportaal.

Hulp nodig?

Heeft u hulp nodig met het klantportaal? Misschien kan iemand in uw omgeving helpen met uw vraag, bijvoorbeeld uw kinderen, een mantelzorger of de buren. Uw thuishulp kunt u ook om hulp vragen. En anders helpen wij. Cordaan Thuisdiensten is bereikbaar via (020) 258 35 00 of per e-mail.

E-mail helpdesk klantportaal

Inlog aanvragen

Lees hier ons privacy statement.